حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که از دیدن یک فیلم خسته شوید و روایتِ کُندِ آن شما را آزار دهد و یا بالعکس، حوادث متوالی و پرشمار فیلم شما را گیج کند و نتوانید تمرکز خود را روی شخصیت اصلی حفظ کنید. حتی گاهی پیش آمده است که کنش های شخصیت، سطحی و غیر منطقی به نظر می رسند و نمی توانیم او را به خوبی درک کنیم.

این مقاله سعی دارد تا به بررسی علت این پدیده بپردازد و یک تقسیم بندی کلی از انواع فیلمنامه ها ارائه دهد، تا با آگاهی از شرایط حاکم بر فیلمنامه و سلیقه مخاطب به نسبت بهینه ای از پیرنگ و شخصیت لازم برای بکارگیری در فیلمنامه برسیم، تا در انتها به یک فیلم متوازن و زیبا و مخاطب پسند دست یابیم.

برای مشاهده لینک کامل آموزش کلیک کنید

 

برنامه استراتژیک پخش و ارسال فیلم به جشنواره‌های خارجی درگاه فیلم ایران

استفاده از Proxy در تدوین با نرم افزار Premiere

تفاوت فیلمنامه های «پیرنگ محور» و «شخصیت محور»

فیلمنامه ,یک ,فیلم ,پیش ,های ,مخاطب ,آمده است ,است که ,یک فیلم ,پیش آمده ,شما را

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه صنعتی قائم مشاور تحصیلی چهارده خورشید خرید و فروش تعمیر دستگاه فلزیاب,طلایاب آموزگاری ابتدایی فروشگاه لوازم آرایشی متین Best New Music | Song Licenses for Down دانلود2012 link تفریحی