حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که از دیدن یک فیلم خسته شوید و روایتِ کُندِ آن شما را آزار دهد و یا بالعکس، حوادث متوالی و پرشمار فیلم شما را گیج کند و نتوانید تمرکز خود را روی شخصیت اصلی حفظ کنید. حتی گاهی پیش آمده است که کنش های شخصیت، سطحی و غیر منطقی به نظر می رسند و نمی توانیم او را به خوبی درک کنیم.

این مقاله سعی دارد تا به بررسی علت این پدیده بپردازد و یک تقسیم بندی کلی از انواع فیلمنامه ها ارائه دهد، تا با آگاهی از شرایط حاکم بر فیلمنامه و سلیقه مخاطب به نسبت بهینه ای از پیرنگ و شخصیت لازم برای بکارگیری در فیلمنامه برسیم، تا در انتها به یک فیلم متوازن و زیبا و مخاطب پسند دست یابیم.

برای مشاهده لینک کامل آموزش کلیک کنید

 

برنامه استراتژیک پخش و ارسال فیلم به جشنواره‌های خارجی درگاه فیلم ایران

استفاده از Proxy در تدوین با نرم افزار Premiere

تفاوت فیلمنامه های «پیرنگ محور» و «شخصیت محور»

فیلمنامه ,یک ,فیلم ,پیش ,های ,مخاطب ,آمده است ,است که ,یک فیلم ,پیش آمده ,شما را

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

⁂ کوچه باغ تنهایی ⁂ سخنی با دانش آموزان سجاده فرش مناجات شرکت بازرگانی جبل دماوند صبا پیمانکار برق ساختمان در شمال تهران گانودرما کاسه تبتی رسانه اختصاصی هنرمندان ایرانی سهیل سیاح انجمنvideo-editor